BRONHOSKOPIJA U ANESTEZIJI

BRONHOSKOPIJA U POLIKLINICI SRCE SARAJEVA

Bronhoskopija u Sarajevu
Bronhoskopija u Poliklinici Srce Sarajeva

Bronhoskopija je postupak koji omogućuje liječniku da izvrši pregled unutar pluća, uključujući i bronhije, koji su glavni putevi u pluća.
Tijekom bronhoskopije, liječnik umetne tanku cjevčicu koja sadrži svjetlo i kameru u pluća kroz nos ili usta. Liječnik može koristiti nalaze za
dijagnosticiranje infekcija, tumora ili bolesti u plućima.
To je relativno brz i bezbolan postupak, zahtijeva malo pripreme i ljudi se brzo oporavljaju.

Zašto se koristi bronhoskopija?

Bronhoskopija može dijagnosticirati probleme s plućima. Liječnici koriste bronhoskopiju kako bi otkrili uzrok poteškoća s disanjem i probleme s plućima, kao što su tumori, infekcija i krvarenje. Tijekom postupka, liječnik može također umetnuti stentove u dišne ​​putove ili uzeti biopsiju, koja uključuje uklanjanje malog uzorka tkiva za testiranje. Bronhoskopija u Sarajevu se od sada može raditi u Poliklinici Srce Sarajeva.

Postupak

Većina ljudi je budna tijekom bronhoskopije. Prije zahvata, liječnik spreja lokalni anestetik u nos i grlo kako bi obamrli područje. Mnogi ljudi također uzimaju sedativ kako bi im se pomogli opustiti.
U poliklinici Srce Sarajeva postupak bronhoskopije  se radi u opštoj anesteziji
Nakon što anestetik stupi na snagu, liječnik će obično umetnuti fleksibilnu bronhoskopsku cijev kroz nos i grlo iu bronhije. Kako se cjevčica pomiče u pluća, osoba može osjetiti pritisak ili povlačenje.
Neki ljudi isprva kašlje ili gagiraju, ali to obično brzo nestaje. Liječnik može davati kisik tijekom postupka kako bi pomogao disanju.
Svjetlost i kamera bronhoskopa pomažu liječniku da jasno vidi dišne ​​puteve, čak i oko zavoja.
Ako liječnik mora umetnuti stent ili uzeti biopsiju, može proći četkicama, iglama i drugim instrumentima kroz kanal u bronhoskopu. Stent je mala cjevčica koja pomaže da se blokira ili se uski disajni putovi otvore.
Liječnik ponekad rasprši fiziološku otopinu kroz dišne ​​putove, u procesu koji se zove bronhijalno pranje, ili ispiranje, kako bi prikupio stanice i tekućine. Liječnik će ih kasnije pregledati pod mikroskopom.
Tijekom bronhoskopije liječnik može uzeti ultrazvuk kako bi dobio jasniju sliku limfnih čvorova i tkiva ui oko bronhija.
Nakon što završe provjeru dišnih putova, liječnik će ukloniti bronhoskop. Postupak obično traje 20-30 minuta, iako vrijeme može varirati, ovisno o broju pregleda i temeljnom problemu.
Većina ljudi se može vratiti kući na dan postupka

Pentaxov bronhoskop Sarajevo