Operacija katarakte Sarajevo

Katarakta oka

Katarakta je zamagljivanje normalno bistre leće vašeg oka. Ljudima koji
imaju kataraktu gledanje kroz zamućene leće malo je poput gledanja
kroz  zamagljeni rozor. Zamagljen vid koji uzrokuje katarakta može
otežati čitanje, voziti automobil (posebno noću) ili vidjeti izraz na
licu prijatelja.
Većina katarakte razvija se polako i rano vam ne ometa vid. Ali s
vremenom će katarakta s vremenom ometati vaš vid.

U početku vam jače osvjetljenje i naočale mogu pomoći u rješavanju katarakte. Ali ako vam oslabljeni vid ometa vaše uobičajene aktivnosti, možda će vam trebati operacija katarakte. Srećom, operacija katarakte općenito je siguran, učinkovit postupak.

Katarakta oka simptomi

• Zatamnjen, zamagljen ili prigušen vid
  • Povećavanje poteškoća s vidom noću
  • Osjetljivost na svjetlost i blještavilo
  • Potreba za svjetlijim svjetlom za čitanje i druge aktivnosti
  • Česte promjene na receptima za naočale ili kontaktne leće Blijede ili žute boje
  • Dvostruki vid u jednom oku

Uzroci katarakte

Većina katarakte nastaje nakon starenja ili ozljede
mijenja tkivo koje čini leće vašeg oka.

Neki naslijeđeni genetski poremećaji koji uzrokuju
druge zdravstvene probleme mogu povećati
rizik od katarakte.
Katarakta može biti uzrokovana i drugim , prošlim operacijama oka ili medicinskim stanjima poput dijabetesa. Dugotrajna primjena
steroidnih lijekova također može uzrokovati razvoj katarakte.
Operacija sive mrene oka
Oko sa kataraktom

Je li operacija katarakte učinkovita ?

Uklanjanje katarakte jedna je od najčešćih operacija izvedenih od operacija oka . To je također jedna od najsigurnijih i najučinkovitijih vrsta operacije. U oko 95 posto slučajeva ljudi koji imaju operaciju katarakte imaju bolji vid nakon toga.

Koji su rizici od operacije katarakte?

Kao i kod svih operacija, operacija katarakte predstavlja rizike, poput infekcije i krvarenja. Prije operacije katarakte, vaš liječnik može zatražiti da privremeno prestanete uzimati određene lijekove koji povećavaju rizik od krvarenja tijekom operacije. Nakon operacije, morate održavati čistoću očiju, oprati ruke prije nego što ih dodirnete i koristiti propisane lijekove kako biste smanjili rizik od infekcije. Ozbiljna infekcija može rezultirati gubitkom vida.

Kada operisati kataraktu ?

Katarakta se mora ukloniti samo kada gubitak vida ometa vaše svakodnevne aktivnosti, kao što su vožnja, čitanje ili gledanje televizije. Vi i vaš liječnik za brigu o očima možete zajedno donijeti tu odluku. Nakon što shvatite prednosti i rizike od operacije, možete donijeti informiranu odluku o tome da li je operacija katarakte prava za vas. U većini slučajeva, kašnjenje operacije katarakte neće dugoročno oštetiti vaše oko ili će operaciju otežati. Ne morate žuriti u operaciju. Ponekad je potrebno ukloniti kataraktu, čak i ako ne uzrokuje probleme s vidom. Na primjer, kataraktu treba ukloniti ako sprečava ispitivanje ili liječenje drugog problema s očima, poput degeneracije makule povezane s dobi ili dijabetičke retinopatije. Ako odaberete operativni zahvat, . Ako imate kataraktu na oba oka koja zahtijevaju operativni zahvat, operacija će se izvesti na svakom oku u različito vrijeme, obično četiri sedmice .

Cijena operacije katarakte

1400 KM

U našoj poliklinici operacije katarakte – mrene obavlja prof.dr. Emir Čabrić iskusni operater, sa preko 2000 operacija katarakte za godinu dana , u poliklinici Doboj Jug.

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *