Kolonoskopija Sarajevo

033 871 566 <> 062 008 064

Šta je to Kolonoskopija?

Polipektomija, PH analize , opasnosti kolinoskopije?

Kako se pripremiti ?

Šta je kolonoskopija ?

Kolonoskopija  Sarajevo – je pregled koji se koristi za otkrivanje promjena ili abnormalnosti u debelom crijevu (debelom crijevu) i rektumu.

Tokom kolonoskopije u rektum se ubacuje duga, fleksibilna cijev (kolonoskop). Sićušna video kamera na vrhu cijevi omogućava liječniku da pregleda unutrašnjost cijelog debelog crijeva.

Ako je potrebno, polipi ili druge vrste abnormalnog tkiva mogu se ukloniti kroz kolonoskop tokom kolonoskopije. Uzorci tkiva (biopsije) mogu se uzeti i tokom kolonoskopije.

Zašto nam je neophodna kolonoskopija?

Kolonoskopija može pomoći vašem liječniku da istraži moguće uzroke bolova u trbuhu, rektalnog krvarenja, kronične konstipacije, kronične proljeva i drugih crijevnih problema.

Skrining za rak debelog crijeva.

Ako imate 50 ili više godina i imate prosječan rizik od karcinoma debelog crijeva – nemate drugih faktora rizika od raka debelog crijeva osim starosti – vaš liječnik može preporučiti kolonoskopiju svakih 5 godina ili ponekad ranije kako bi se otkrio rak debelog crijeva.

Kolonoskopija je jedna od mogućnosti za skrining raka debelog crijeva.

Razgovarajte sa svojim ljekarom o svojim mogućnostima.

Ako ste već imali polipe, liječnik vam može preporučiti naknadnu kolonoskopiju radi traženja i uklanjanja dodatnih polipa. To se radi kako bi se smanjio rizik od raka debelog crijeva.

SAZNAJTE VIŠE I O SLIJEDEĆIM PROCEDURAMA

Šta trebate uraditi prije kolonoskopije ?

Prije samog pregleda morali biste obavijestiti ordinarijusa o slijedećem:

1. Da ste trudni ukoliko jeste
  2. Ukoliko imate problema sa plućima
  3. Ukoliko imate problema sa srcem
  4. Ukoliko imate bilo kakve alergije na medikamente
  5. Ukoliko uzimate antikoagulacionu terapiju
  6. O ranijim dijagnozama i bolestima kolona

Kako se spremiti za kolonoskopiju?

Uvijek uzimajte Moviprep točno prema uputama liječ nika. Ako niste sigurni kako, ponovno upitajte liječnika ili ljekarnika.

Uobičajena doza je 2 litre otopine, koja se priprema na sljedeći način:

Ovo pakiranje sadrži 2 prozirne vrećice. Obje prozirne vrećice sadrže par manjih vrećica: vrećicu A i vrećicu B.

Jedan par vrećica A i B mora se otopiti u jednoj litri vode. Jedno takvo pakiranje dovoljno je za pripremu 2 litre Moviprep otopine.

Prije nego što uzmete Moviprep pažljivo pročitajte sljedeće upute.

Liječnik ili medicinska sestra morali su vam dati upute kada da uzmete Moviprep. Liječenje Moviprep otopinom mora biti završeno prije kliničkog pregleda, a otopina se može uzeti na sljedeći način:

tako da se 1 litra Moviprep otopine uzme večer prije, a 1 litra Moviprep otopine rano ujutro na dan pregleda ili tako da se 2 litre uzmu večer prije pregleda.

Važno: Od trenutka kada počnete piti Moviprep do završetka pregleda ne smijete uzimati nikakvu krutu hranu.