Reumatolog Sarajevo

Reumatološke usluge i specijalistički pregledi.

Reumatolog je internist ili pedijatar koji je prošao dodatnu obuku u dijagnostici (otkrivanju) i liječenju bolesti koje utječu na mišiće, kosti, zglobove, ligamente i tetive. Ove bolesti mogu uzrokovati bol, oticanje, ukočenost i potencijalno uzrokovati deformitete zglobova. Staromodna riječ za ove probleme je „reuma“. Stoga je “reumatolog” liječnik koji liječi reumu.

Reumatolozi također liječe grupu bolesti koja se naziva „sistemske autoimune bolesti“. Drugi pojmovi koje možete čuti ili pročitati koji znače isto kao i sistemske autoimune bolesti su „kolagene vaskularne bolesti“ i „bolesti vezivnog tkiva“. Ovo je grupa bolesti u kojima imunološki sistem osobe napada vlastito tijelo. Ovo na kraju uzrokuje upalu na područjima tijela gdje nije potrebna, uzrokujući probleme poput boli, oteklina i oštećenja organa. Ove bolesti mogu zahvatiti bilo koji dio tijela, uključujući oči, kožu, živce, bubrege, pluća, srce i druge unutrašnje organe. Sve sistemske autoimune bolesti mogu uzrokovati upalu zglobova ili artritis.

Stoga se reumatolozi smatraju stručnjacima za liječenje ove skupine poremećaja. Neki primjeri sistemskih autoimunih bolesti uključuju reumatoidni artritis, sistemski eritematozni lupus, Sjögrenovu bolest, sklerodermu, polimiozitis i vaskulitis. Međutim, postoji više od 100 različitih vrsta artritisa i mišićno -koštanih stanja. Mnogi reumatolozi također provode istraživanja kako bi tražili uzroke i bolje liječenje reumatskih bolesti.

PRIMAJTE NAŠE MAILOVE SA POSEBNIM CIJENAMA USLUGA ZA SVE PRETPLATNIKE.

CIJENE USLUGA I DO 50% MANJE OD REDOVNIH CIJENA USLUGA