Gasteroenterolog Sarajevo

Što je to gastroenterološki pregled ?

Gastroenterolozi su internisti (liječnici obučeni za internu medicinu).

Završavaju još do 6 godina specijalističke obuke nakon medicinske škole. Ovi doktori proučavaju probavni sistem i sve bolesti koje utiču na vaš jednjak, želudac, žučnu kesu, pankreas, jetru, crijeva, debelo crijevo i rektum, poput ovih:

Ciroza
Polipi debelog crijeva i rak debelog crijeva
Zatvor i dijareja
Kronova bolest
Bolest žučne kese
Gastroezofagealna refluksna bolest (GERB)
Hepatitis
Sindrom iritabilnog crijeva (IBS)
Rak jetre
Peptički ulkusi
Ulcerozni kolitis
Pankreatitis
Vaš prvi pregled kod gastroenterologa će vjerovatno trajati 30-60 minuta. Pitat će vas o vašim simptomima, istoriji bolesti i svim tretmanima koje ste isprobali. Druge posjete bi mogle biti kraće. (1)

Koja pitanja gastroenterolog može postaviti na pregledu?

Najprije će vaša medicinska sestra provjeriti vaš krvni tlak i broj otkucaja srca i postaviti vam pitanja o vašem zdravlju. Recite im koje lijekove uzimate ili imate li alergije.

Vaš gastroenterolog bi trebao da vam postavi detaljnija pitanja poput ovih:

Koji su Vaši simptomi?
Gdje je tvoj bol?
Koliko dugo vaš bol obično traje?
Da li se vaš bol pomiče ili mijenja?
Kada su Vaši simptomi počeli?
Da li se vaši simptomi pogoršavaju ili poboljšavaju u određenim trenucima?
Čini li se da nešto izaziva vaše simptome?
Da li je neko u vašoj porodici imao probavne bolesti ili druge zdravstvene probleme?
Da li ste ranije imali neku drugu bolest ili operaciju?
Možda se čini da neka pitanja nemaju nikakve veze s vašim probavnim problemom. Ali simptomi u drugim dijelovima vašeg tijela mogu pomoći gastroenterologu da postavi ispravnu dijagnozu.

Možda biste trebali napraviti listu svojih simptoma prije nego odete kod gastroenterologa. Ponesite sa sobom da ništa ne zaboravite.

Sve pohvale osoblju poliklinike, a posebno dr. Mustafi Đurđević na njegovoj ljubaznosti, strpljenju i stručnosti. Želim Vam puno uspjeha u daljem radu.
Muki E71m
Sarajevo
Ova Poliklinika je za primjer zdravstvenih ustanova u BiH. Osoblje prijatno i krajnje profesionalno. Ljecnicki kadar vrhunski i profesionalan u svom radu. Hodnici i ordinacije blistavo cisti i uredni. Nemate osjecaj da se nalazite u zdravstvenoj ustanovi. Svaka podrska i zelim vam puno uspjeha u daljem radu.
mirsad alibegović
Mirsad Alibegović
Sarajevo
I did gastroscopy and a colonoscopy recently, and I can say ALL THE BEST for the clinic. Especially for the doctor Mustafa Ðurđević,and nurse Saldina Mušanović. They are very kind and the examination went smoothly and without any problem.
semir muratović
Semir Muratović