Pulmolog Sarajevo

Liječenje bronhitisa i alergija

Liječenje opstruktivne plućne bolesti

Pulmolog Sarajevo

Pulmolog je ljekar specijalista za respiratorni sistem. Od dušnika do pluća, ako se vaša tegoba odnosi na pluća ili bilo koji dio respiratornog sistema, pulmolog je doktor koji želite da vam riješi problem.

Pulmologija je medicinska oblast u okviru interne medicine.

Budući da mnoga oboljenja pluća i srca imaju slične simptome, pulmolozi često rade s kardiolozima prilikom postavljanja dijagnoze pacijenata.

Pulmolog radi s pacijentima koji se suočavaju s ozbiljnim ili kroničnim problemima s disanjem. Dok se ljekari primarne zdravstvene zaštite mogu nositi s blagim ili kratkotrajnim stanjima, poput onih uzrokovanih prehladom ili respiratornom infekcijom, morat ćete posjetiti pulmologa kako biste dijagnosticirali, liječili i liječili složenije bolesti koje prvenstveno pogađaju pluća.

Ako se borite sa respiratornom bolešću, tačna dijagnoza je prvi korak. Pulmolog koristi procedure kao što su spirometrija, krvne slike, rendgenske snimke grudnog koša, CT skeniranja, bronhoskopije i studije spavanja za dijagnosticiranje kronične bolesti pluća. Vaš pulmolog može od vas tražiti da ponovite ove testove čak i ako ste ih već obavili kako biste potvrdili rezultate.

Kada se trebate javiti pulmologu?

Trebali biste posjetiti pulmologa ako kašalj traje duže od 3 sedmice ili ako postane jak. Ovo treba uraditi u konsultaciji sa svojim ljekarom primarne zdravstvene zaštite.

Dolje navedeni simptomi mogu biti povezani sa stanjem pluća i specijalista za plućne bolesti može biti od pomoći:

1. Bol ili stezanje u grudima
  2. Vrtoglavica, vrtoglavica ili nesvjestica
  3. Otežano disanje, posebno tokom vježbanja
  4. Umor
  5. Zviždanje u plućima
  6. Ponavljajući ili hronični bronhitis ili prehlade koje utiču na vaš respiratorni sistem
  7. Astma koja nije dobro kontrolisana ili ima neidentifikovane okidače

Koja oboljenja pulmolozi liječe?

Stanja koja pulmolozi obično liječe uključuju:

• astma
  • bronhiektazije, stanje koje uključuje upalu i višak sluzi
  • akutni i hronični bronhitis, koji se javlja kada imate upalu donjih disajnih puteva
  • hronična opstruktivna bolest pluća (KOPB), uključujući emfizem, koji se javlja kada su alveole u vašim plućima oštećene
  • intersticijske bolesti pluća, koje su obilježene trajnom upalom i ožiljcima
  • profesionalna bolest pluća, koja se može javiti zbog udisanja prašine, hemikalija ili proteina
  • opstruktivnu apneju u snu, koja uzrokuje usporavanje ili potpuno zaustavljanje disanja dok spavate
  • tuberkuloza, zarazna bolest koja najviše pogađa pluća.

Cijena pulmološkog pregleda

Ostale pulmološke usluge i pregledi

ADRESA: ULICA NIKOLE ŠOPA BROJ 9 71210 SARAJEVO

pzusrcesarajeva@yahoo.com