Pulmolog Sarajevo

Liječenje bronhitisa i alergija

Liječenje opstruktivne plućne bolesti

Pulmolog Sarajevo

Pulmologija (ranije Pneumoftiziologija) je grana interne medicine koja se bavi bolestima disajnih puteva i plućnog parenhima (pluća). Pluća imaju preko 600 miliona alveola tj. šupljina u obliku mjehurića preko kojih kiseonik dospijeva u našu krv. Njihova ukupna površina je jednaka površini teniskog terena. Ako su pluća bolesna, onda naš organizam ne dobija dovoljno kiseonika, pa pate svi organi. Zagađeni vazduh, životna sredina i loše životne navike doveli su do ogromnog porasta broja oboljelih od bolesti disajnih puteva i pluća.

Podaci Svjetske zdravstvene organizacije pokazuju da svaka deseta osoba starija od 40 godina ima neku bolest organa za disanje, a da su hronične bolesti disajnih puteva treći najčešći uzrok smrti posle kardiovaskularnih i karcinoma. Najčešće hronične bolesti organa za disanje u Evropi su: hronična opstrukcijska bolest pluća (HOBP), tuberkuloza, astma i upale pluća. U Bosni i Hercegovini su najviše zastupljeni: astma, HOBP, akutne respiratorne infekcije, upale pluća, karcinomi pluća, bolesti plućnog intersticija uključujući sarkoidozu, te bolesti krvnih sudova pluća uključujući plućne embolije.

Kada se trebate javiti pulmologu?

U poliklinici Srce Sarajeva radi vrhunski specijalisti za plućne bolesti koji se bavi dijagnostikom i liječenjem svih akutnih i hroničnih plućnih bolesti kod odraslih kao što su: upale pluća, tuberkuloza, astma, HOPB, bronhiektazije, emfizem pluća, fibroza pluća, bolesti pleure, sarkoidoza, intersticijalne bolesti pluća, plućni vaskuliutisi i embolije pluća, te različite dobroćudne i zloćudne promene na plućima, uključujući karcinom pluća.

Primenjuju se dijagnostičke metode: klinički pregled, rendgen pluća, spirometrija, bronhodilatatorni test, bronhoskopija, endoskopske biopsije, pleuralna punkcija, biopsija pleure, itd.

U liječenju se preporučuju najsavremeniji lijekovi, ali i procedure kao što je dijagnostičko-terapijska bronhoskopija, evakuacija pleuralnih izljeva.

Koja oboljenja pulmolozi liječe?

Stanja koja pulmolozi obično liječe uključuju:

• astma
  • bronhiektazije, stanje koje uključuje upalu i višak sluzi
  • akutni i hronični bronhitis, koji se javlja kada imate upalu donjih disajnih puteva
  • hronična opstruktivna bolest pluća (KOPB), uključujući emfizem, koji se javlja kada su alveole u vašim plućima oštećene
  • intersticijske bolesti pluća, koje su obilježene trajnom upalom i ožiljcima
  • profesionalna bolest pluća, koja se može javiti zbog udisanja prašine, hemikalija ili proteina
  • opstruktivnu apneju u snu, koja uzrokuje usporavanje ili potpuno zaustavljanje disanja dok spavate
  • tuberkuloza, zarazna bolest koja najviše pogađa pluća.

Cijena pulmološkog pregleda

Ostale pulmološke usluge i pregledi