Usluge

poliklinike

SRCE SARAJEVA

Medicinske i laboratorijske usluge

Poliklinika Srce Sarajeva je jedna od najopremljenijih privatnih poliklinika koja raspolaže moderno opremljenim ultrazvučnim kabinetom, kardiološkim kabinetom, radiološkim centrom i laboratorijom. Za sve Vaše potrebe tu su visokokvalitetni ultrazvučni i radiološki aparati. Sve naše usluge izvršava iskusno, stručno i diskretno osoblje, a naši djelatnici spadaju među najbolje medicinske stručnjake u svojim oblastima.

Interna medicina je grana i specijalnost medicine koja se bavi dijagnostikom i nehirurškim liječenjem bolesti odraslih osoba, naročito oboljenja unutrašnjih organa. Doktor interne medicinekoji se naziva i ,,Internista” tokom osnovnih studija i specijalizacije obučava se na koji način da preventira, dijagnostikuje i liječi bolesti od kojih obolijevaju odrasle osobe. I ako sam naziv interna medicina upućuje na unutrašnje organe, internista liječi čovjeka kao cjelinu, a ne samo pojedinačne organe. Samim tim, ukratko se može reći da se interna medicina bavi opštim zdravljem i dobrobiti odrasle osobe.

Internistički pregled je pregled kod kojeg liječnik specijalist interne medicine tijekom razgovora uzima detaljne podatke od pacijenta uključujući prijašnje bolesti, bolesti u obitelji kao i razlog dolaska (anamneza). Potom obavlja i detaljni klinički pregled koji obuhvaća inspekciju, palpaciju, perkusiju i auskultaciju što znači da će liječnik utvrditi kakvo je opće stanje pacijenta, pogledati kožu i vidljive sluznice, laganim pritiscima vrhovima prstiju pregledati limfne čvorove, krvne žile, trbušne organe i poslušati srce i pluća. Sastavni dio pregleda je i mjerenje krvnog tlaka. Po završenom razgovoru i pregledu u dogovoru s pacijentom odlučit će o daljnjim potrebnim pretragama ili pregledima.

Laboratorijske analize krvi i urina igraju važnu ulogu u pravilnom dijagnostikovanju većine
bolesti. Od presudne je važnosti da Vaši biohemijski, mikrobiološki i patohistološki nalazi budu tačni, pouzdani i da na njih ne čekate danima. Ukoliko želite da izbjegnete gužvu i višesatno čekanje na analizu krvi i urina, , tumor marker, provjeru krvne slike, sedimentacije ili hormona štitne žlijezde, pronađite i kontaktirajte Polikliniku Srce Sarajeva u svom gradu. Cio proces obavlja se u nekoliko minuta, a rezultate dobijate istog dana.
Ponavljanje novih i odgovarajućih testova i vještine patofiziološkog tumačenja, laboratorijske stručnjake dovode u poziciju da savjetuju svoje kolege doktore u okviru prikladnog odabira testova i interpretacije laboratorijskih rezultata.
Moderni zdravstveni sistemi su orijentisani ka razvijanju bolje komunikacije između doktora i laboratorijskih stručnjaka. Ovaj vid komunikacije ima ogroman utjecaj na ishode epizoda
liječenja i generalne troškove zdravstva.

Kao specijalista, kardiolog se bavi liječenjem bolesti srca i krvnih sudova, koje su najučestalije bolesti modernog doba, a vjerovatno jedna od najpoznatijih bolesti je hipertenzija.

Obavljamo kompletne kardiološke preglede, nakon čega se na temelju anamneze, detaljnog kliničkog pregleda te prema potrebi dodatnih pregleda, postavlja tačna dijagnoza bolesti i propisuje se odgovarajuća terapija. Tim kardiologa klinike Srce Sarajeva bavi se prevencijom, dijagnostikom koja uključuje test opterećenja, ergometriju , ultrazvuk srca sa Color doplerom i liječenjem kardiovaskularnih poremećaja. Na raspolaganju smo vam i u trenutku kad imate akutan problem koji zahjteva hitno rješavanje.Iskusni kardiolozi u dijagnostici, prevenciji i liječenju kardiovaskularnih bolesti, pobrinut će se o zdravlju Vašeg srca.

Gastroenterologija je dio interne medicine koji se bavi bolestima donjeg dijela probavnog sustava koji čine jednjak, želudac, dvanaesnik, debelo i tanko crijevo, crijeva, jetra, žučnjak, žučovodi i gušterača.
Gastroenterološki pregled sastoji se od razgovora s bolesnikom, detaljnog kliničkog pregleda, obično se uradi i ultrazvuk trbuha. Potom se prema dogovoru liječnika i bolesnika mogu uraditi i dodatne pretrage – kolonoskopija, gastroskopija, laboratorij, eventualno se u suradnim ustanovama dogovaraju i potrebne radiološke pretrage.
Pregled bi trebalo raditi ranije i češće u slučajevima kada postoje dodatni faktori rizika, kao što su:
• obiteljska povijest karcinoma debelog crijeva ili adenomatoznih polipa kod srodnika u prvom koljenu srodstva prije 60-e godine ili kod dva srodnika u prvom koljenu u bilo kojoj životnoj dobi,
• obitelji s nasljednim sindromima kolorektalnog karcinoma, kao što su adenomatozni polipi,
• osobna povijest karcinoma debelog crijeva ili adenomatoznih polipa,
• osobna povijest kronične upalne bolesti crijeva (Crohnova bolest).

Posvećeni smo pružanju potpune brige o bolestima i poremećajima uha, nosa i grla, i srodnih bolesti. Nudimo najviši stepen specijalizacije kako za odrasle tako i za djecu. Tim iskusnih i priznatih ljekara i pomoćnog osoblja posvećen je pružanju izuzetnog iskustva pacijentu. U potrazi za pružanjem izvrsnosti u liječenju, slušamo naše pacijente i usredotočujemo se na simptome. Razvijamo individualne planove liječenja koji su zasnovani na vašim jedinstvenim potrebama. Bez obzira da li imate problem sa sluhom, alergije, vrtoglavicu, sinusne infekcije, hrkanje ili bilo koji drugi problem sa nosem i grlom, možemo pmoći.

Neurologija se posebno bavi, opisom i objašnjenjem kliničke slike bolesti koje su prouzrokovane patološkim procesima i lezijama u određenim strukturama nervnog sistema ili poremećajima u njegovom funkcionisanju.
Sam predmet interesovanja neurologa jeste centralni nervni sistem, gdje spadaju mozak i kičmena moždina, ali i njima veoma bliske strukture krvnih sudova, perifernih nerava i veza nerava sa muskulaturom.

EMNG ili ELEKTROMIONEUROGRAFIJA

je metoda koja se koristi za utvrđivanje da li je mišićna slabost uzrokovana bolešću samog mišića ili bolešću nerava koji inervišu mišiće. To je invazivna metoda koja se sastoji u postavljanju igala odnosno elektroda u mišiće i merenjem odgovora mišica na električnu stimulaciju.Pacijent u toku EMNG pregleda osjeća elektrostimulaciju. Pregled traje od 15 do 90 minuta.

Pacijent se postavlja na sto za pregled ili stolicu, pri čemu mišići koji se testiraju moraju biti opušteni. Elektrode se kroz kožu postavljaju u mišić koji se ispituje. Mišićna električna aktivnost se mjeri u mirovanju kao i pri voljnoj kontrakciji. Nakon testa pacijent može uzeti blagi analgetik ili staviti tople komprese na mjesta na kojima su bile elektrode. Mjesta uboda treba pratiti neko vrijeme

EEG ili ELEKTROENCEFALOGRAFIJA

je neurofiziološka metoda koja registruje moždanu električnu aktivnost preko elektroda, koje su smještene na poglavini.
Metoda je bezbolna, bezopasna, bez rizika od zračenja ili drugih posljedica.Prije snimanja pacijent treba da ima opranu kosu, bez laka i gela, da jede i da bude odmoran.
Analizom talasa moždane aktivnosti mogu se dijagnostikovati mnoga oboljenja mozga.
Ova dijagnostička metoda je posebno značajna za dijagnostiku i liječenje epilepsije, zatim: glavobolje, poremećaja svjesti, ekspanzivnih intrakranijalnih procesa, poremećaja spavanja, encefalitisa, vaskularnih oštećenja mozga, intoksikacija, kraniocerebralnih povreda, degenerativnih oboljenja mozga.

Snimanje traje do 30 minuta.

Što je pregled urologa?

Pregled urologa je specijalistički pregled koji na temelju anamneze, kliničkog pregleda te pretraga poput urološkog ultrazvuka, uretrocistoskopije i mikciometrije postavlja dijagnozu uroloških bolesti i propisuje terapiju.

Kada trebate pregled urologa?

Najčešće bolesti i stanja radi kojih je potreban urološki pregled su dobroćudno povećanje prostate (benigna hiperplazija prostate), kamenci u mokraćnom sustavu (bubreg, mokraćovod i mokraćni mjehur), infekcije mokraćnog i muškog spolnog sustava (upale mokraćnog mjehura, bubrega, prostate, epididimisa i testisa), spolno prenosive bolesti, tumori mokraćnog i muškog spolnog sustava, inkontinencija mokraće, muški sterilitet (neplodnost), erektilna disfunkcija. Svi muškarci nakon 45. godine života trebaju jednom godišnje obaviti urološki pregled i ako nemaju simptome (preventivni pregled prostate uz određivanje PSA).

Što obuhvaća pretraga?

Urološki pregled obuhvaća anamnezu i klinički pregled (pregled/palpaciju trbušne stijenke, vanjskih genitalija, a kod muškaraca često i rektalni pregled prostate).

Ginekolog Sarajevo – dr.Mirsad Puzić

Subtitle

U Poliklinici Srce Sarajeva radi veoma poznati i svima omiljeni prim.dr. Mirsad Puzić .

Kod dr. Puzića možete uraditi ginekološki pregled , ultrazvuk , Papa test , kolposkopiju po cijenama prilagođenim našem standardu.